Usługa Prawnik w ofercie Plusa dla klientów biznesowych!

Data: 
27 lip 2016

Pomoc prawna to nowa propozycja sieci Plus dla klientów biznesowych. Od 29 lipca w ofercie JA+ Moja Firma znajdzie się usługa dostępowa z zakresu doradztwa prawnego przez telefon i e-mail! 

Nowa usługa ma zagwarantować klientom biznesowym sieci Plus dostęp w szybkiej i wygodnej formie do rzetelnych konsultacji prawnych w bardzo atrakcyjnej cenie.

Usługa Prawnik zapewnia dostęp do Centrum Porad Prawnych, w którym pomocy prawnej udzielają adwokaci i radcowie prawni. Porady świadczone są w formie rozmowy telefonicznej, a w sytuacji gdy niezbędna jest weryfikacja lub sporządzenie dokumentu prawnego – również przez e-mail, fax lub dedykowane konto klienta. Centrum Porad Prawnych dostępne jest pod numerem telefonu 801060606 w każdy dzień roboczy w godzinach 8.00 - 20.00. 

Zakres dostępnych porad prawnych to doradztwo w ramach wszystkich dziedzin prawa związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą i życiem prywatnym z wyłączeniem doradztwa podatkowego. Sprawy, które można kierować do Centrum Porad Prawnych to m.in: kwestie pracownicze, komornicze, spadkowe, alimentacyjne, informacje na temat kosztów sądowych, wzory pism, informacje o najkorzystniejszym sposobie rozwiązania problemu i wiele innych. 

Usługa Prawnik daje możliwość:

  • Skorzystania z 1 porady prawnej telefonicznej w miesiącu. W trakcie obsługi zgłoszonego problemu klientowi przysługuje prawo do nieograniczonej liczby kontaktów z Centrum Pomocy Prawnej. Porada prawna niewykorzystana w danym miesiącu przechodzi na kolejny, przy czym maksymalnie można mieć dwie usługi.
  • Zlecenia opracowania 1 dokumentu prawnego raz na 6 miesięcy. Zlecone może być na przykład przygotowanie umowy, pisma urzędowego, pisma procesowego do wartości przedmiotu sprawy 150.000 zł z wyłączeniem środków zaskarżenia. 

Z Usługi Prawnik może skorzystać każdy klient biznesowy posiadających abonament telefoniczny w sieci Plus. Aktywować ją można wysyłając bezpłatnego SMS-a na nr 2601, dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta na numer 601102601 lub osobiście w Punkcie Sprzedaży Plusa. Opłata miesięczna za usługę wynosi 11,90 zł netto (14,64 zł z VAT). 

Partnerem rozwiązania wdrożonego w sieci Plus jest Availo sp. z o.o. (www.availo.pl).

Kategoria: 
Ostatnia aktualizacja 27.07.2016