Ponad 6,1 milionów widzów obejrzało 15. Mikołajkowy Blok Reklamowy

Data: 
10 gru 2018

Ponad 1,3 miliona złotych zebranych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT

Już po raz piętnasty widzowie Telewizji Polsat, pomogli chorym dzieciom oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy. Akcja organizowana przez Telewizję Polsat i Biuro Reklamowy Polsat Media, ponownie cieszyła się ogromną popularnością wśród widzów. Specjalny blok reklamowy, z którego cały dochód będzie przekazany na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji Polsat – obejrzało ponad 6,1 miliona widzów. Doskonała oglądalność znalazła swoje odzwierciedlenie w wysokich udziałach stacji w obu grupach audytoryjnych. Średnio w grupie 4+ było to 34,4% SHR, a w grupie 16-49 39,9% SHR!

Według wstępnych szacunków zebrano kwotę 1.326.195,22 złotych. To o ponad 70 tysięcy złotych więcej w porównaniu do ubiegłorocznej edycji akcji!

To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT.

mikolajkowy_blok_reklamowy_dziekujemy.jpg

Dzieci, którym bardzo przyda się ta pomoc, przesyłają swoje podziękowania do firm: Allegro.pl sp. z o.o., Amica Marketing Sp. z o.o., Bank BGŻ BNP Paribas S. A., Coca Cola Services, Cyfrowy Polsat S.A., Dr Oetker Polska Sp. z o.o., Jeronimo Martins Dystrybucja, Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k., LOTTE Wedel Sp. z o.o., Mars Polska Sp. z o.o., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Expert Sp. z o.o., Neoidea Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., Polkomtel Sp. z o.o., Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., Sandoz Polska Sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A.

Dziękujemy w imieniu wszystkich dzieciaków, które potrzebują pomocy. Zarówno naszym widzom za tak ogromne zaangażowanie, jak i wszystkim firmom, które wsparły tę fantastyczną akcję. Ten dar wielu serc już po raz piętnasty niesie pomoc chorym dzieciom – podopiecznym Fundacji Polsat – powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

W ciągu dotychczasowych piętnastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać prawie 19 milionów złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji. Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogli dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport oraz gwiazdy produkcji znanych z anteny Telewizji Polsat. W tym roku byli to: Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki, Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała, Bogdan Rymanowski, Bartosz Kwiatek, a także Paulina Chylewska, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Sienkiewicz, Magdalena Stużyńska-Brauer, Aneta Zając, Katarzyna Skrzynecka, Maciej Dowbor, Paweł Królikowski i Andrzej Grabowski.

Od 21 listopada Telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi  emitowano w telewizji internetowej ipla oraz w radiu MUZO.FM. Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat, reżyserami spotów byli Michał Konwicki i Jacek Siut, animacje przygotowało Studio Produkcyjne Orka, natomiast producentem był Krzysztof Hansz.

Kategoria: 
Ostatnia aktualizacja 02.01.2019