Nowy etap w rozwoju Programu smartDOM

Data: 
01 wrz 2016

Od teraz do programu zostają dodane również produkty AGD dla każdego domu i rodziny

Klienci uzyskają korzyści i rabaty zarówno przy zakupie usług, jak i nowych produktów

Nowy, przełomowy moment w rozwoju Programu smartDOM. Do oferty kompleksowych usług smartDOM, z jakich korzysta każdy dom i rodzina – czyli telefonicznych, internetowych, telewizyjnych, bankowych, ubezpieczeniowych czy energii elektrycznej, zostaje wprowadzona nowa kategoria urządzeń, które są podstawowymi i niezbędnymi w każdym gospodarstwie domowym, czyli sprzęt AGD. Sprzęt będzie oferowany w ramach programu pilotażowego w sieci sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu oraz w sklepie internetowym www.plus.pl.

Wprowadzanie nowych produktów dostępnych w ramach Programu smartDOM to kolejny element realizowanej z sukcesem przez Grupę Cyfrowy Polsat strategii usług wiązanych, która jest konsekwentnie wdrażana już od 2,5 roku.

Od teraz w ramach smartDOM-u klienci dzięki zniżkom i rabatom będą mieli korzyści zarówno zamawiając usługi, jak i produkty. To jedyna tak kompleksowa oferta na polskim rynku.

„Program smartDOM zaczynaliśmy zaledwie od trzech podstawowych usług. Dzisiaj jest to największy w Polsce i cieszący się ogromną popularnością program tego typu, oferujący niemal całkowitą paletę usług, z których korzysta każdy dom i rodzina. Obserwując naszych klientów i odpowiadając na ich zapotrzebowania, zdecydowaliśmy się na początek uruchomić sprzedaż sprzętu AGD. Dzięki temu każdy klient w jednym miejscu będzie mógł uzyskać u nas zarówno wszystkie najważniejsze dla domu usługi, jak i produkty.” – powiedziała Justyna Kulka, Dyrektor Zarządzania Ofertą w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie.

Na początek, w pilotażowym etapie, w ofercie znalazły się urządzenia z zakresu dużego AGD (produkty firmy MPM), takie jak: lodówka, kuchenka, pralka i zmywarka. Sprzęt, jaki będzie oferowany cechuje się atrakcyjną dla klienta jakością i ceną. Plus i Cyfrowy Polsat są ponadto otwarte na współpracę w ze wszystkimi producentami sprzętu gospodarstwa domowego i są gotowe na poszerzenie oferty o inne marki.

Urządzenia AGD dostępne w Plusie i Cyfrowym Polsacie może zakupić każdy, natomiast klienci Programu smartDOM oraz posiadacze Konta Plus w PlusBanku mogą skorzystać z kolejnych rabatów. Za urządzenia można zapłacić gotówką lub skorzystać ze specjalnie na ten cel przygotowanej oferty kredytowej PlusBanku. W przypadku sprzętu zamówionego w punkcie sprzedaży będzie on dostarczany do domu klienta za pośrednictwem profesjonalnej firmy kurierskiej.

Wszystkie sprzęty sprzedawane są z 24-miesięczną gwarancją, którą można przedłużyć o kolejny rok za dodatkową opłatą.

W ramach Programu smartDOM dostępne są już takie usługi jak telewizja satelitarna, Internet LTE Plus i Plus Advanced, telefonia komórkowa i stacjonarna, energia elektryczna, usługi finansowe i ubezpieczeniowe, a także urządzenia telekomunikacyjne oraz sprzęt RTV.

Grupa Cyfrowy Polsat zapowiada także wprowadzenie wkrótce kolejnych nowości ofertowych, skierowanych do gospodarstw domowych, takich jak usługi Bezpieczny Dom i sprzedaż gazu.

Klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu mają więc możliwość korzystnego łączenia najróżniejszych produktów, dzięki czemu mniej płacą za domowe rachunki i oszczędzają na domowych budżetach w ramach Programu smartDOM. Wszystko to sprawia, że z Programu korzysta obecnie blisko 1,2 mln klientów, którzy posiadają 3,44 mln usług kontraktowych.

 

Kategoria: 
Ostatnia aktualizacja 01.09.2016