Ja+Zdrowie już w Plusie

Data: 
14 wrz 2015

Konsultacje z lekarzem dostępne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, kontakt z pielęgniarką i położną, informacje o dyżurach i konsultacjach lekarskich. To wszystko jest już możliwe w sieci Plus, która jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce oferuje klientom usługę dostępową z zakresu telemedycyny Ja+Zdrowie.

Plus jest pierwszą polską siecią komórkową, która przygotowała dla swoich klientów usługę dostępową do porad profilaktyczno-medycznych za pomocą smartfona lub tabletu w postaci wideokonsultacji, czatu i zwykłej rozmowy. Partnerem medycznym rozwiązania jest Falck Medycyna Sp. z o.o, czyli od lat znany i ceniony na naszym rynku podmiot leczniczy, lider w obszarze ratownictwa medycznego, pełniący funkcję Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej (NZOZ).

nowy_obraz_8_0.png

Ja+Zdrowie jest usługą dostępową do Wirtualnej Przychodni, która pozwala porozmawiać z lekarzem, pielęgniarką bądź położną, zasięgnąć porady, skonsultować wyniki badań wtedy, kiedy jest to potrzebne, bez zapisywania się w grafik na konkretny dzień i godzinę. Teraz jest to bardzo proste i nie trzeba wychodzić z domu, dojeżdżać w korkach, czekać w kolejce w przychodni. Wystarczy zainstalować na swoim smartfonie lub tablecie aplikację Ja+Zdrowie i połączyć się przez Internet. Lekarz rodzinny jest zawsze pod ręką.

Telemedycyna to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów rynku usług zdrowotnych i w roku bieżącym na całym świecie korzysta już z niej blisko pół miliarda osób. Na przykład w Stanach Zjednoczonych 15-25% konsultacji medycznych jest realizowanych właśnie w ten sposób.” – mówi prof. Paweł Januszewicz, specjalista chorób dziecięcych, zdrowia publicznego oraz członek American Telemedicine Association."

Marek Kubicki, dyrektor ds. rozwoju firmy Falck, partnera we wdrożeniu usługi Ja+Zdrowie, dodaje - „Mało kto wie, że istotna część przypadków, z którymi pacjenci zgłaszają się do lekarzy pierwszego kontaktu (lekarze rodzinni, interniści, pediatrzy) dotyczy prostych zapytań o sposób leczenia, oceny badań laboratoryjnych, bądź wskazówek dotyczących branych leków i nie wymaga osobistej wizyty u lekarza, ponieważ wystarczy zdalna porada oraz wskazówki, jak należy w danym przypadku postępować. Jako firma posiadająca ponad 100.000 pacjentów zapisanych do lekarza rodzinnego możemy to powiedzieć także w oparciu o własne doświadczenia.”

nowy_obraz_9.png

Aplikacja Ja+Zdrowie zapewnia:

  • całodobowy dostęp do lekarza rodzinnego,
  • konsultacje z pielęgniarka/położną w godz. 8-22,
  • konsultacje wyników badań z lekarzem,
  • informacje o dyżurach lekarskich, nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej, dyżurujących aptekach,
  • ustalenie najkrótszej kolejki do konsultacji lub badania diagnostycznego w ramach NFZ.

Aplikacja Ja+Zdrowie gwarantuje poufność komunikacji i każdorazowo wymaga logowania. Obecnie dostępna jest na smartfony z systemem Android, ale już niedługo przygotowana będzie także wersja dla iOS. Użytkownicy aplikacji nie będą pomniejszać swoich pakietów internetowych bowiem transfer danych związany z usługą Wirtualnej Przychodni jest udostępniany w ramach usługi dostępowej Ja+Zdrowie. Z usługi można korzystać łącząc się także za pośrednictwem dowolnego łącza internetowego, np. Wi-Fi.

„Ja+Zdrowie to pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a zależy nam by nasi klienci mogli korzystać z najlepszych usług i najatrakcyjniejszej oferty. Dzięki współpracy z Partnerem Medycznym Falck nasi klienci nie muszą już liczyć na niesprawdzone informacje pozyskane na przypadkowych stronach internetowych, na uprzejmość lekarza po godzinach jego pracy, czy radzić się znajomych. Nie są już zdani sami na siebie, lecz w  każdej chwili mogą zasięgnąć fachowej porady medycznej, co jest nie do przecenienia.” – mówi Anita Kuczyńska-Parfjanowicz z Departamentu Strategii Polkomtel sp. z o.o, odpowiedzialna za realizację projektu w sieci Plus.

nowy_obraz_10.png

Usługa Ja+Zdrowie została udostępniona w ofercie JA+ Abonament i od poniedziałku 14 września jest dostępna w wybranych punktach sprzedaży na terenie województw mazowieckiego, śląskiego i małopolskiego. Koszt usługi to 9,99 zł miesięcznie dla aktualnych abonentów Plusa oraz 4,99 zł miesięcznie w promocjach dla osób przedłużających lub zawierających nową umowę.

Więcej informacji o usłudze jest dostępnych na stronie www.plus.pl/zdrowie

Film jak korzystać z aplikacji Ja+Zdrowie można zobaczyć na https://youtu.be/sC8ZjBy_O8w

Ja+Zdrowie to niezastąpiona pomoc w poruszaniu się w zawiłym świecie publicznej służby zdrowia. 

Kategoria: 
Ostatnia aktualizacja 14.09.2015